هتل های آنتالیا

آمار مطالب

کل مطالب : 616
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 23
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 1050
بازدید سال : 3123
بازدید کلی : 120020

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان turekish و آدرس kishturr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 13 مهر 1395
نظرات

هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا

هتل ۵ ستاره  هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا در ساحل Konyaalti آنتالیا و در ۳۵۰ متری ایستگاه اتوبوس Akdeniz Blv واقع شده است.این هتل در نزدیکی جاذبه های دیدنی شهر از جمله دروازه و Kesik Minaret که تنها ۹ کیلومتر فاصله می باشد قرار گرفته است. هتل هرینگتون پارک در ۲ کیلومتری آکواریوم دیدنی آنتالیا واقع شده است.برای رفتن به فرودگاه بین المللی شهر تنها ۲۰ دقیقه باید رانندگی کرد که باعث جذب مسافران تور آنتالیا میشود.

امکانات هتل هرینگنتون پارک ریزورت آنتالیا:

اين هتل و مرکز تفریحی دارای ۳۳۴ اتاق ۱ تخته ،۲ تخته ، اتاق استاندارد، اتاق و امکانات برای معلولین و اتاقهای VIP می باشد.که همگی آن ها مجهز به اینترنت رایگان بیسیم، حمام ، سشوار، تلویزیون ال سی دی ، یخچال ، صندوق امانات ، تلفن،بالکن،مینی بار و روم سرویس۲۴ ساعته برای مسافران تور آنتالیا می باشد. این هتل ۵ ستاره با میهمان نوازی خود پذیرای میهمانان تور آنتالیا در محیطی مجلل و مدرن می باشد. امکانات رفاهی هتل هرینگتون پارک شامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، شیرجه ، حمام ترکی ، استخر سر پوشیده می باشد.از دیگر امکانات هتل می توان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد.

در هتل هرینگتون پارک یک صرافی نیز وجود دارد که گردشگران و توریستان تور آنتالیا به راحتی می توانند تبدیل ارز انجام دهند.همچنین اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود می باشد.اتومبيل کرايه نيز بنا به درخواست ميهمانان تور آنتالیا، در اختيار آنان قرار خواهد گرفت.هتل دارای کتابخانه برای علاقه مندان به مطالعه می باشد.از فعالیت های ورزشی هتل می توان به پينگ پنگ، پرتاب دارت اشاره کرد.

 
 
 

هتل رامادا ریزورت لارا آنتالیا

هتل رامادا ریزورت لارا آنتالیا در منطقه آکسو واقع در آنتالیای ترکیه قرار گرفته است.این هتل 5 ستاره  در دامنه کوهستان Taurus و در کنار جاهای دیدنی ومکان های باستانی منطقه لارا قرار گرفته است.این هتل تا مرکز شهر و فرودگاه فقط 15 دقیقه فاصله دارد.سرویس دهی به گردشگران تور آنتالیا در فصل تابستان بصورت UALL و در فصل زمستان بصورت ALL می باشد.هتل دارای 380 اتاق است با پوشش درختان نخل و آب های نیلگون چشم انداز بسیار رویایی دارد و هچنین دارای ساحل اختصاصی در کنار دریای مدیترانه می باشد. مسافران تور آنتالیا علاوه بر ورزش هایی همچون بسکتبال، فوتبال، والیبال و هندبال و در کنار آن به ورزش های آبی نیز بپردازند.

امکانات اتاق ها:

تمامی اتاق ها دارای بالکن رو به فضای سبز بوده و در تمامی آنها مینی بار، تلویزیون صفحه تخت، ماهواره، WIFI،تهویه مطبوع،حمام، میز توالت،سشورا مجهز می باشد.

امکانات هتل رامادا ریزورت لارا آنتالیا:

لابی بزرگ و راحت، کلوب شبانه ،سه بار، یک دیسکو، یک رستوران مرکزی که در آن انواع غذاهای خوش طعم سرو می شود، مرکز خرید، آرایشگاه ، مرکز سلامتی و زیبایی، جکوزی، سونا، حمام ترکی، استخر، مرکز ژیمناستیک، کافی نت، زمین بازی کودکان، پارک آبی، ساحل اختصاصی و امکانات ورزش های آبی. 

گردشگران تور آنتالیا با انتخاب این هتل می توانند از سفر خود لذت ببرند.

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96  



تعداد بازدید از این مطلب: 120
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود